پایان کلاهبرداری میلیاردی یک مرد در ثلاث باباجانی

به گزارش رکنا، سرهنگ جمال سلمانی امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: پس از ارجای پرونده‌ای به پلیس امنیت عمومی ثلاث باباجانی در خصوص متواری بودن فردی کلاهبردار، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران با انجام تحقیقات گسترده و انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی مخفیگاه وی در روستای«هوله علیا» ثلاث باباجانی شده و با رعایت همه جوانب حفاظتی و امنیتی به محل اعزام شدند.

دستگیری کلاهبردار فراری در کرمانشاه

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی ثلاث باباجانی در حالی که مجوز قضائی را همراه داشتند در عملیاتی حساب شده پیش از آنکه متهم فرصت فرار پیدا کند او را دستگیر کردند.

وی یادآور شد: در حین دستگیری متهم، تعدادی از اهالی روستا به قصد فراری دادن وی با ماموران درگیر شدند اما پلیس با اقتدار نسبت به انتقال فرد کلاهبردار به مقر انتظامی اقدام کرد.

سلمانی تصریح کرد: متهم دستگیر شده در بازجویی ها به ارتکاب چند فقره کلاهبرداری به مبلغ بیش از 7 میلیارد ریال طی 3 سال اخیر اعتراف کرد.

وی در پایان از معرفی فرد کلاهبردار به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم خبر داد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 572974 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟