دستگیری اعضای باند سارقان حرفه‌ای در اسفراین

به گزارش رکنا،  سردار علیرضا مظاهری روز شنبه اظهار داشت: در پی وقوع چندین مورد سرقت الکتروموتور و دینام بالابر از ساختمان های نیمه ساز و همچنین کارگاه های صنعتی در سطح شهر اسفراین، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: در این رابطه یکی از سارقان که در حین فروش تعدادی از اموال سرقتی بود، شناسایی و دستگیر و برای تکمیل تحقیقات به مقر انتظامی شهرستان منتقل شد.

انهدام باند سارقان حرفه ای در اسفراین

سردار مظاهری با بیان اینکه با هماهنگی مقام قضایی و همچنین شناسایی محل دقیق نگهداری الکتروموتورهای سرقتی، ماموران به محل مورد نظر اعزام شدند، تصریح کرد: در بازرسی از این محل تعداد ۴۶ عدد الکتروموتور و دینام بالابر و همچنین مقداری کابل اداره برق کشف و ضبط شدند.

این مقام انتظامی استان با با اشاره به اینکه یک نفر سارق دیگر و ۵ نفر مال خر نیز شناسایی و دستگیر شدند، خاطر نشان کرد: اموال سرقتی کشف و به مقر پلیس آگاهی شهرستان اسفراین منتقل شد.

سارقان روانه زندان شدند

وی با بیان اینکه متهمان بعد از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی و هر دو سارق نیز روانه زندان شدند، خاطر نشان کرد: تا کنون ۱۸ نفر از مالباختگان شناسایی و اموال سرقتی به آنان تحویل داده شد.

شهرستان ۱۲۰ هزار نفری اسفراین در ۶۰ کیلومتری جنوب شرقی بجنورد قرار دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 572299 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟