دستگیری سارقان  با هوشیاری پلیس ملایر

به گزارش رکنا، فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از شناسایی و دستگیری 7 سارق با هوشیاری مأموران یگان امداد و کلانتری ۱۲ این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد باقر سلگی با اعلام این خبر افزود: به دنبال وقوع چند فقره سرقت در شهر ملایر، مأموران کلانتری ۱۲ با انجام کار اطلاعاتی دقیق و اجرای شش طرح ضربتی پی در پی به این توفیقات نائل شدند.

دستگیری 7 سارق در ملایر

وی افزود: با تلاش شبانه روزی صورت گرفته توسط مأموران گشت کلانتری ۱۲، تعداد سه نفر از متهمان را در حین سرقت سیم برق، لوازم داخل خودرو و حفاظ آهنی از یک مرکز آموزشی، همچنین میلگرد از یک ساختمان نیمه کاره شناسایی و بلافاصله قبل از اقدام به فرار، دستگیر کردند.

سرهنگ سلگی افزود: همچنین در ادامه، مأموران این کلانتری تعداد سه نفر سارق محتویات داخل خودرو، انباری و کابل مخابراتی را شناسایی و طی هماهنگی با دستگاه قضائی در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

وی در ادامه گفت: مأموران یگان امداد، مقدار ۸۰ کیلوگرم میلگرد و پروفیل ساختمانی را از فرد سارقی در یکی از روستاهای ملایر کشف و وی را دستگیر کردند که با تشکیل پرونده هر هفت نفر سارق، تحویل مراجع قضائی شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 571628 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟