دستگیری 2 سارق موتورسیکلت های کاشان

به گزارش رکنا ، سرهنگ پاسدار علی قربانی فرمانده انتظامی کاشان با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت موتورسیکلت در سطح شهر کاشان، به دلیل حساسیت موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه پس از چند روز کار اطلاعاتی مأموران کلانتری۱۴ ناجی آباد موفق شدند، سرنخ‌هایی از فعالیت سارق سابقه‌دار را در این پرونده به دست آورند، افزود: با شناسایی مخفیگاه این سارق صبح دیروز طی دستور دادستانی عملیات دستگیری متهم به همراه دیگر همدستش با موفقیت انجام شد.

شکار موتورسیکلت ها در شب

سرهنگ قربانی افزود: بررسی‌های اولیه پلیس مشخص کرد این دو سارق پس از شناسایی طعمه‌های خود از فرصت مناسب برای سرقت موتورسیکلت‌های مورد نظر که اغلب در مناطق خلوت و تاریک و بدون تجهیزات ایمنی پارک شده بودند استفاده کرده و دست به سرقت می‌زدند.

فروش قطعات اوراقی

وی گفت: سارقان با اوراق کردن قطعات خودرو و یا تعویض قطعات موتورسیکلت‌ها اقدام به فروش اموال مسروقه می‌کردند.

این مقام انتظامی افزود: متهمان در بازجویی های پلیسی تا کنون به ۶ فقره سرقت موتورسیکلت در سطح شهر کاشان اعتراف و تحقیقات در این خصوص کماکان ادامه دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان در پایان با اشاره به این که همراهی و تعامل مردم با پلیس در شناسایی و دستگیری سارقان و مجرمان نقش بسزایی دارد از شهروندان درخواست کرد : نکات ایمنی را در خصوص حفظ و نگهداری وسیله نقلیه و اموال خود رعایت کنند و در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک و یا فعالیت افراد متخلف، موضوع را در سریع ترین زمان ممکن به پلیس 110 اطلاع‌ دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 571558 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟