به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ ذوالفقار برفر جانشین پلیس امنیت عمومی تهران گفت: با توجه به نوسانات قیمت خودرو در بازار داخل، طرح تشدید مبارزه و مقابله با احتکار خودرو از چند روز پیش به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی پایتخت قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پایگاه هشتم این پلیس با اشرافیت و هوشمندی خود از دپو و احتکار خودرو در یک پارکینگ در حوالی میدان انقلاب مطلع و بلافاصله وارد عمل شدند.

این مقام انتظامی بیان داشت: پس از کسب اطلاعات لازم و هماهنگی با مقام قضائی از این پارکینگ بازرسی به عمل آمد که در نتیجه46 دستگاه خودروی صفر احتکار شده کشف شد.

سرهنگ«برفر» در ادامه خاطر نشان کرد: 3 دستگاه دنا،3 دستگاه تیبا، ، 2 دستگاه سواری جک،2 دستگاه ساینا، یک دستگاه کوییک،4 دستگاه پژو 207، 2 دستگاه نیسان، 3 دستگاه ساندرو،17 دستگاه سواری پراید،5دستگاه پژو405 و 4دستگاه رانا که همگی صفر کیلومتر و فاقد پلاک بودند، کشف و پارکینگ مورد نظر پلمب شد.

جانشین پلیس امنیت عمومی پایتخت، ارزش خودروهای مکشوفه را برابر اعلام کارشناسان مربوطه 50 میلیارد ریال اعلام کرد و اظهار داشت: در این رابطه یک نفر دستگیر و برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

برفر، در پایان از شهروندان خواست: در صورت مشاهده و اطلاع از هرگونه فعالیت افراد فرصت طلب و سودجو در زمینه احتکار و قاچاق کالا موضوع را از طریق تماس با شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند تا اقدامات لازم در اسرع وقت انجام شود.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 571445 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟