دستگیری باند کلاهبرداری فروش خودرو در شهرکرد

به گزارش رکنا، سرهنگ "یزدان حق پرست" در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی شکایت فردی که اظهار داشت با مراجعه به نمایندگی راین خودرو در فن آوران شهرکرد، جهت خریداری خودرو، مبلغ یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال پرداخت لیکن تاکنون خودروی دریافت نکرده و متوجه شده که نمایندگی فاقد مجوز است، رسیدگی به موضوع در دستور کار مامورین اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان اضافه کرد: مامورین در ابتدا با دستور قضایی از محل شرکت بازدید و تصاویر تابلو و تبلیغات شرکت را ضبط و پس از استعلام از شرکت خودروسازان راین در تهران، از جعلی بودن نمایندگی مورد نظر اطمینان حاصل کردند.

انهدام باند کلاهبرداران خودرو در شهرکرد

وی ادامه داد: با تلاش ماموران ۳ متصدی این نمایندگی جعلی فروش خودرو شناسائی و بعنوان متهم با هماهنگی قضائی دستگیر شدند.

این مقام انتظامی بیان داشت: در خلال رسیدگی به پرونده ۲ مورد کلاهبرداری مشابه با مبالغ ۶۶۰ و ۴۴۰ میلیون ریال نیز از متهمین کشف و هر ۳ متهم با ۳ فقره پرونده و در مجموع ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون کلاهبرداری جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل و قرار مناسب از نوع وثیقه برای آنان صادر شد.

سرهنگ "یزدان حق پرست" در پایان به شهروندان توصیه کرد که در زمان انجام خرید و فروش خودرو، پیش از پرداخت هرگونه وجهی به فروشنده، ابتدا از اصالت نمایندگی فروش، فروشنده خودرو و مدارک آن اطمینان حاصل کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 571380 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟