فروشگاه ظروف یکبار مصرف در خیابان جمهوری در آتش سوخت

به گزارش رکنا، در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر مشاهده دود و آتش از یک باب فروشگاه لوازم و ظروف یک بار مصرف در دو دهانه، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران ساعت ۱۰:۵۲ روز گذشته بی درنگ نیرو‌های عملیات ایستگاه‌های ۵۲، ۴۰ و گروه نجات ۱۴ را به محل حادثه در خیابان جمهوری، خیابان باستان، تقاطع آذربایجان اعزام کرد.

آتش سوزی هولناک در خیابان جمهوری تهران

علیرضا جبارزاده معاون منطقه ۵ عملیات که در محل آتش سوزی حضور داشت در این باره اظهار داشت: در محل حادثه یک فروشگاه لوازم و ظروف یک بار مصرف در ۲ طبقه به مساحت ۹۰ مترمربع دیده می‌شد که آتش سوزی در قسمت فروشگاه در طبقه همکف به وسعت ۱۰ متر رخ داده بود.

وی ادامه داد: شعله‌های سرکش آتش در حال سرایت به انبار فروشگاه در طبقه بالا و دود حرارت در حال گسترش و سرایت به طبقه دوم بود.

وی افزود: آتش نشانان پس از قطع برق و گاز فروشگاه با بکارگیری چندین رشته لوله آبدهی و تجهیزات خاموش کننده به دو گروه عملیاتی تقسیم شدند و گروه اول از طبقه اول وارد عمل شده و گروه دوم برای جلوگیری از سرایت آتش به طبقه دوم و انبار این فروشگاه به وسیله نردبان‌های دستی، آتش سوزی را به طور کامل تحت کنترل قرار دادند و پس از دست یابی به کانون آتش سوزی توانستند آتش سوزی را مهار و خاموش کنند واز سرایت و گسترش آتش سوزی جلوگیری به عمل آوردند. خوشبختانه این آتش سوزی تلفات جانی و مصدوم نداشت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 571320 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟