به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ "عبدالوهاب حسنوند" در تشریح جزئیات این خبر گفت: با دریافت شکایات های مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه یکی از سوداگران مرگ در منطقه شهرک اندیشه پرونده ای در این رابطه تشکیل و تیمی از ماموران معاونت عملیات ویژه این پلیس رسیدگی به موضوع را برعهده گرفتند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ توضیح داد: مامورین در بررسی مقدماتی دریافتند متهم از قاچاقچیان حرفه ای مواد مخدر در پایتخت است که خانه اش را تبدیل به دپو و نگهداری مواد مخدر کرده است.

وی ابراز داشت: تحقیقات اولیه نشان از این داشت، متهم پس از خریداری مواد مخدر از قاچاقچیان شرق نشین کشور آنان را به این مکان ترانزیت و سپس در سطح گسترده در پایتخت توزیع می کند.

وی با بیان اینکه در ماموران پلیس در بررسی های میدانی موفق شدند، آدرس دقیق مخفی گاه متهم و انبار آن را در شهرک اندیشه شناسایی کنند، گفت: نتیجه تحقیقات پلیسی به مرجع قضائی منعکس و دستور دستگیری و بازرسی از مخفیگاه وی اخذ شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه با هماهنگی های قضائی بیست و نهم اردیبهشت ماه تیمی از ماموران این پلیس به مخفیگاه متهم اعزام و موفق در یک عملیات پلیسی وی را دستگیر کنند، افزود: در جستجوی خانگی ماموران اعزامی موفق شدند 175 کیلو و 450 گرم تریاک کشف و متهم به جرم ارتکابی اعتراف کرد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در پایان از توقیف یک دستگاه خودرو پژو پرشیا که متهم برای جابجایی مواد مخدر از آن استفاده می کرد خبر داد.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 570552 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟