به گزارش رکنا،سرپرست جمعیت هلال احمر استان گیلان با اعلام وقوع این حادثه بیان کرد: در ساعت ساعت ۱۸:۳۰ روز جاری از سوی اورژانس، گزارشی مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودروی نیسان با ۱۲ کوهنورد اهل استان های تهران و اصفهان به مرکز کنترل عملیات هلال احمر استان اعلام شد.

غلامی با اشاره به اعزام تیم های امداد و نجات به محل وقوع حادثه اظهار کرد: بلافاصله پس از اعلام حادثه مذکور، نجاتگران ۳ پایگاه کلیدبر و پونل و ماسال به منطقه اعزام شدند.

سرپرست هلال احمر استان گیلان اذعان داشت: این حادثه ۷ نفر مصدوم داشته است، که ۴ نفر از آن ها توسط عوامل امدادی هلال احمر و ۳ نفر نیز توسط عوامل اورژانس به بیمارستان رسالت شهرستان ماسال منتقل شدند، خوشبختانه در این حادثه تلفات جانی نداشتیم.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان گیلان با اشاره به پاسخگویی شبانه روزی ندای امداد، افزود: تلفن ۱۱۲(ندای امداد) بصورت شبانه روز، آماده دریافت گزارشات حوادث احتمالی از سوی مردم می باشد.

سیاوش غلامی یادآور شد: کوهنوردان حتما هنگام سفر به کوهستان و صعود در ارتفاعات به تجهیزات کوهنوردی مناسب مجهز باشند.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان گیلان خاطرنشان کرد: هر ساله به جهت عدم آشنایی مسافران به کوهنوردی و سفر به ارتفاعات شاهد حوادث عدیده همچون گم شدن، سقوط از ارتفاع و اختلالات جسمی ناشی از ارتفاع هستیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

photo_2020-05-22_00-52-13

photo_2020-05-22_00-52-25

 

کدخبر: 570261 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟