آتش‌سوزی یک باغ در جهرم

به گزارش رکنا، آتش‌نشانان جهرم طی ۲۴ ساعت گذشته ساعات پرکاری را داشتند که جلوگیری از سرایت آتش از یک باغ مجاور منازل مسکونی شهر به خانه‌های همجوار و تلاش سه ساعته برای خاموش کردن آتش‌سوزی انبار بسته‌بندی زغال و کارتن از مهمترین ماموریت‌ها بود.

همچنین چندین حریق گسترده در چند مرتع و زمین بایر سطح شهر منجر به تلاش آتش‌نشانان برای مهار آتش تا شامگاه چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت‌ماه شد.

در یکی از این آتش‌سوزی‌ها، بی احتیاطی فردی هنگام جوشکاری باعث به آتش‌ کشیدن علف‌های این باغ شد که دود زیادی ایجاد کرد اما با تلاش و حضور به موقع آتش‌نشانان این حریق خاموش شد و به منازل و تاسیسات همجوار خسارتی وارد نشد.

مسؤول روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری جهرم درباره عملیات دیگر این نیرو گفت:‌ ساعت ۱۶:۴۵ روز چهارشنبه طی تماس با مرکز ۱۲۵ مبنی بر حریق انبار بسته‌بندی زغال و کارتن در انتهای بلوار رهبری، آتش‌نشانان به محل اعزام شدند.

علی مصلی‌نژاد افزود: به علت گسترده‌بودن حریق، سازمان آتش‌نشانی، چهار دستگاه خودروی آتش‌نشانی از ایستگاه‌های مختلف با ۱۳ آتش‌نشان و تجهیزات به محل حادثه اعزام کرد.

وی ابراز کرد: این حریق به علت شدت شعله و دود زیاد محل، با تلاش سه ساعته آتش‌نشانان مجهز به ماسک تنفسی اطفا شد.

به گفته وی کارشناسان آتش‌نشانی در حال بررسی علت حریق و میزان خسارات به این انبار هستند.

وی توصیه کرد: همشهریان گرامی با توجه به نزدیک شدن به فصل گرم و خشک شدن مراتع سطح شهر، رعایت نکات ایمنی با هدف جلوگیری از بروز حریق و ایجاد خسارت را جدی‌تر بگیرند.

شهرستان جهرم در فاصله ۱۹۳ کیلومتری از جنوب شرق شیراز قرار دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 570170 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟