دستگیری باند سارقان آگهی دهنده در سایت دیوار / پلیس قم فاش کرد

به گزارش رکنا،  میکائیل قهرمان‌پور اظهار کرد: در پی سرقت‌های متعدد موتورسیکلت‌های مدل NS و 125 در آگهی سایت دیوار موجب شد تا موضوع با جدیت در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد مالباختگان با درج آگهی در سایت دیوار قصد فروش موتورسیکلت خود را داشته و طی تماس تلفنی سارقان با عنوان خریدار با شماره ثبت شده از فروشنده در محل قرار حاضر شده و به بهانه آزمایش وسیله نقلیه فروشی از غفلت مالباخته سوء استفاده کرده و با به سرقت بردن وسیله متواری می‌شوند.

انهدام باند سارقان موتورسیکلت با نشر آگهی در سایت دیوار

قهرمان‌پور ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی استان با انجام یکسری اقدامات پلیسی موفق شدند 2 نفر متهم را حین قرار فروش موتورسیکلت احدی از مالباختگان شناسایی و بلافاصله دستگیر و از آنان یک دستگاه موتورسیکلت کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی استان اضافه کرد: در تحقیقات صورت گرفته سرکرده و 4 نفر دیگر از اعضای باند به همراه 2 نفر مالخر در عملیات جداگانه دستگیر و از منزل متهمان یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه دیگر و تعدادی قطعات موتورسیکلت کشف و متهمان نیز به سرقت 9 دستگاه موتورسیکلت به ارزش 2 میلیارد ریال اعتراف کردند.

قهرمان‌پور بیان کرد: در نهایت متهمان به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی روانه زندان شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 570073 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟