انهدام باند اشرار و قاچاقچیان مخدر در کرمان

به گزارش رکنا،  دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رودبار جنوب از انهدام یک باند شرارت و قاچاق مواد مخدر در جنوب استان کرمان خبر داد و گفت: اجازه نخواهیم داد اشرار و سوداگران مرگ جولان دهند و امنیت جامعه را به مخاطره بیاندازند.

باند شرارت و قاچاق مواد مخدر در کرمان منهدم شدحامد عمرانی  بیان کرد: پس از انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی منسجم از سوی سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات استان کرمان اعضای یک باند فعال شرارت و قاچاق مسلحانه مواد مخدر در جنوب استان مورد شناسایی قرار گرفت.

باند قاچاقچیان مخدر در کرمان متلاشی شد

این مقام قضایی اعلام کرد: بلافاصله دستگیری عاملین اصلی این باند در دستور کار دستگاه قضایی و نهاد‌های اطلاعاتی و امنیتی قرار گرفت و سرانجام سحرگاه امروز در یک عملیات سنگین و در مسیر فرعی و کوهستانی منتهی به شهرستان رودبار جنوب باند مذکور در تور اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) گرفتار و مورد ضربه قرار گرفت.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رودبار جنوب اضافه کرد: در این عملیات که از شامگاه گذشته تا سحرگاه امروز به طول انجامید، دو نفر از اعضای اصلی این باند به هلاکت رسیده و میزان ۷۱۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف گردیده است.

عمرانی افزود: در این عملیات مقادیری سلاح و مهمات جنگی به همراه یکدستگاه خودرو از قاچاقچیان کشف و ضبط گردیده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 570062 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟