آمار مبتلایان کرونا در فارس از مرز 5000 نفر عبور کرد

به گزارش رکنا، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، عبدالرسول همتی اظهار داشت : از هزار و ۶۸۷ نمونه ارسالی به آزمایشگاه های تشخیص کووید۱۹ استان، ۹۴ نمونه مثبت اعلام شد که با افزوده شدن این موارد جدید، آمار کنونی استان فارس به پنج هزار و ۹۴ نفر رسیده است.

وی افزود: از ۹۴ مورد جدید در استان، شیراز ۳۶ مورد؛ مرودشت ۱۰ مورد؛ داراب ۶ مورد؛ سروستان ۳ مورد؛ کوار، کازرون و ممسنی هر کدام ۲ مورد؛ خرم بید، کوه چنار و زرقان هر کدام یک مورد را شامل می شود و مابقی موارد مربوط به دیگر دانشکده ها و دانشگاه های علوم پزشکی استان اختصاص دارد.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز افزود: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۲ نفر در استان بر اثر ابتلا به کروناویروس فوت کردند که مجموع جانباختگان بر اثر ابتلا به بیماری کووید۱۹ در استان به ۱۰۲ نفر رسیده است.

همتی اظهار کرد: تاکنون چهار هزار و ۱۹۶ نفر از مبتلایان بستری شده در بیمارستان و ایزوله خانگی، سلامتی خود را به دست آورده و بهبود یافته اند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز توصیه کرد: برای غلبه بر بیماری کووید۱۹، رعایت فاصله در روابط اجتماعی، استفاده از ماسک و پرهیز از ترددهای غیرضروری الزامی است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 569616 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟