کارگر اراکی از داخل چاه خانه اش بیرون کشیده شد + عکس

به گزارش رکنا ، رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک گفت: کارگر چاه‌کنی که به چاهی ۱۰ متری در یک منزل مسکونی سقوط کرده بود، با تلاش آتشنشانان زنده خارج شد.

«مسعود آقازیارتی» افزود: این حادثه شامگاه (دوشنبه) به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که آتش نشانان ایستگاه شماره هشت و گروه امداد و نجات ۱۰۳ به محل حادثه واقع در خیابان شریعتی اعزام شدند.

خانه قدیمی محل حادثه بود

وی بیان کرد: محل حادثه یک منزل قدیمی یک طبقه بود و این کارگر که مشغول حفر چاه بود به علت نامعلومی به عمق چاه ۱۰ متری سقوط کرده و دچار مصدومیت شد.

رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک ادامه داد: آتش نشانان با توجه به احتمال ریزش دیواره چاه، ابتدا ایمن سازی‌های لازم را انجام دادند و پس از ایجاد کارگاه نجات و قراردادن سه پایه چاه بر روی دهانه آن، یکی از نجاتگران با تجهیزات کامل به عمق چاه فرستاده شد و با احتیاط کامل و با همکاری سایر نیروهای عملیاتی، کارگر گرفتار شده از عمق چاه به روی زمین منتقل شد.

عملیات بیش از یک ساعت طول کشید

آقازیارتی اظهار داشت: این عملیات حدود یک و نیم ساعت به طول انجامید و کارگر مصدوم شده که مردی میانسال بود و از ناحیه گردن و کمر دچار آسیب شده بود، به عوامل اورژانس تحویل شد.

اراک مرکز استان مرکزی است و در این منطقه بیش از ۶۲۰ هزار نفر جمعیت زندگی می‌کند.

۱۸۰ آتشنشان در ۱۱ ایستگاه عملیاتی اراک مشغول خدمت رسانی هستند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 569401 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟