محموله 96 کیلویی تریاک در تهران به مقصد نرسید

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ دلاور القاصی مهر  فرمانده یگان امداد پایتخت گفت: ساعت 15:20 روز گذشته 28 اردیبهشت ماه ماموران گشت انتظامی یگان امداد در حال گشت زنی در حوالی بزرگراه زین الدین تقاطع خیابان وفادار بودند. فردی که در کنار خودرویی فاقد راننده و سرنشین ایستاده بود، به محض دیدن ماموران یگان امداد قصد مخفی کردن خود را داشت که نظر ماموران را به خود جلب و گشت انتظامی یگان امداد برای بررسی موضوع به خودرو نزدیک شدند.

نقشه فرار نافرجام ماند

فرمانده یگان امداد افزود: این فرد با دیدن واحد گشت یگان امداد سوار بر خودرواش شده و استارت آن را می زد ولی خودرواش با تمام تلاش هایی که وی می کرد، روشن نشد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران بلافاصله وارد عمل شدند و قبل از فرار متهم وی را دستگیر و در برررسی های بیشتر از خودروی متهم با بسته های بزرگ مواد مخدر در داخل صندوق عقب خودرو روبه رو می شوند.

وی با اشاره به اینکه متهم در بازجوئی اولیه معترف شد که مواد مخدر کشف شده را از شهر های جنوبی کشور تهیه و قصد داشته به شهرهای شمالی کشور انتقال دهد، افزود: متهم ادامه داد، هنگام انتقال محموله خودرو ناگهان خراب و مجبور به توقف در کنار بزرگراه شده است.

توصیه پلیسی

سرهنگ القاصی مهر در پایان با بیان اینکه متهم به همراه مواد مخدر کشف شده در اختیار پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت قرار گرفت، از شهروندان خواست: برای کاهش تبعات اجتماعی ناشی از مصرف مواد مخدر در صورت برخورد با هرگونه مورد مشکوک در زمینه خرید، فروش و حمل مواد مخدر سریعأ مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی110 اطلاع دهند.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 569203 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟