آزادی زندانی بیمار با کمک ستاد دیه تهران

به گزارش رکنا،منوچهر رحمانی گفت: زندانی نیازمندی که به دلیل بدهی و تعهد مالی با شکایت طلبکار در زندان به سر می‌برد با تلاش مددکاران نمایندگی ستاد دیه استان تهران و کمک نیکوکاران نوعدوست آزاد گردید.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان تهران، ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: بهزاد از آذر ماه سال گذشته با شکایت شاکی مبنی بر تعهد مالی به مبلغ ۴۰ میلیون تومانی و تاخیر و تادیه که به حدود ۶۳ میلیون تومان تبدیل شده بود، در زندان به سر می‌برد.

با کمک ستاد دیه استان تهران زندانی بدهکار بیمار آزاد شد

وی ادامه داد: این زندانی ۵۳ سال داشت و با تشدید علائم بیماری ام اس در زندان، تلاش‌ها برای نجات وی و تامین بدهی اش بیشتر شده بود تا آن که با قطعیت حکم و کمک‌های ستاد دیه و نیکوکاران، امکان آزادی وی محقق گردید.

رحمانی تاکید کرد: چک نجات بهزاد امروز صادر گردید و این زندانی طی یکی دو روز آینده با دستور مرجع قضایی آزاد خواهد شد و عید سعید فطر بهترین عیدی برای وی و خانواده اش خواهد بود.

او در ادامه گفت: کمک به نیازمندان در بخصوص طی ماه مبارک رمضان بسیار ارزشمند است و خوشا به سعادت آنان که با بخشش مال خود، نیازمندان را نیز مهمان خوان رحمت الهی می‌نمایند.

بنا به این خبر، شماره کارت‌های ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۶۷۵۹۱۶ نزد بانک ملی و ۵۸۵۹۸۳۷۰۰۰۰۹۵۵۱۹ نزد بانک تجارت آماده دریافت این هدایا است. همچنین شماره تماس ۸۸۸۶۱۸۷۰ نمایندگی ستاد دیه استان تهران آماده پاسخگویی به سوالات نیکوکاران روزه دار می‌باشد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 569058 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟