9 حادثه خونین در جاده های زنجان + جزئیات

به گزارش رکنا، سرهنگ محمدعلی عظیمی روز دوشنبه  افزود: در حادثه رانندگی منجر به فوت که ساعت ۱۹:۳۰ شامگاه یکشنبه در کیلومتر ۳۸ جاده دندی - ماهنشان و بر اثر واژگونی و سقوط خودروی سواری پراید به عمق دره ۴۰ متری اتفاق افتاد و راننده در دم جان باخت.

وی علت وقوع این حادثه را حرکت راننده خودروی سواری پراید با سرعت غیرمجاز اعلام کرد و اظهار داشت: بر اثر واژگونی یک دستگاه موتورسیکلت در مسیر ارتباطی شهرستان خدابنده از توابع این استان، موتورسوار از نواحی مختلف بدن دچار آسیب شده و به منظور مداوا و درمان به بیمارستان انتقال یافت.

عظیمی تصریح کرد: همچنین ۶ فقره تصادف رانندگی نیز در مسیرهای ارتباطی مختلف این استان ازجمله آزادراه های زنجان قزوین و زنجان - تبریز، جاده ترانزیت ابهر - تاکستان و زنجان - بیجار، رخ داد که بر اثر آن هفت نفر مصدوم و برای درمان به مراکز درمانی اعزام شدند.

9 فقره حادثه رانندگی در جاده‌های زنجان یک کشته و هشت مصدوم برجا گذاشت

فروردین ماه امسال ۲۱۶ فقره تصادف جرحی، خسارتی و فوتی در سطح مسیرهای ارتباطی این استان اتفاق افتاد که این رقم در مدت مشابه پارسال ۳۴۸ مورد بود.

از این تعداد حادثه رانندگی، ۶ مورد فوتی، ۶۰ فقره جرحی و ۱۵۰ مورد دیگر نیز خسارتی بود که بر اثر آن هشت نفر فوت و ۶۵ نفر نیز مصدوم و روانه مراکز درمانی شدند.

استان زنجان پنج هزار و ۸۴۰ کیلومتر راه ارتباطی دارد که از این میزان، ۲۰۰ کیلومتر آزاد راه، ۱۱۳ کیلومتر بزرگراه، ۳۴۲ کیلومتر راه اصلی و ۹۷۴ کیلومتر راه فرعی است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 569042 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟