پرداخت دیه 4 دانش آموز بردسکنی / آنها در تصادف وانت با بولوار جان باختند

به گزارش رکنا، دادستان بردسکن گفت:راننده وانت پیکان به 3 سال حبس محکوم شد و یکی از دیه 4 دانش آموز بردسکنی پرداخت شددلایل تاخیر در پرداخت دیه این دانش آموزان این بود که بیمه مبلغ دیه را به حساب دادگستری استان واریز کرده بود که پس از پی گیری های لازم اواخر سال قبل به حساب دادگستری بردسکن واریز شد که با توجه به تعطیلات نوروزی و شیوع ویروس کرونا هفته قبل به حساب اولیای دم واریز شد.

پرونده تصادف دانش آموزان بردسکن با پرداخت دیه بسته شد

احمد فرزانه از روند کند پروژه کنار گذر بردسکن به شدت انتقاد کرد و گفت: متاسفانه این پروژه قریب به 15 سال است که همچنان نیمه تمام رها شده است و بارها مسئولان کشوری و استانی با سفر به شهرستان قول هایی برای تکمیل این پروژه مهم و حیاتی داده اند ولی تاکنون جنبه اجرایی به خود پیدا نکرده است.

وی ادامه داد: متاسفانه به دلیل نبود کمربندی تمامی وسائط نقلیه سنگین از داخل خیابان های فجر شرقی و غربی و بولوار های 13 آبان و قدس تردد می کنند که باعث سلب آسایش ساکنان این منطقه شده است. وی از مسئولان وزارت راه و شهرسازی خواست هرچه سریعتر این پروژه را تعیین تکلیف کنند.

گفتنی است در تصادف 20 آبان ماه سال 97 که در بولوار 13 آبان شهر بردسکن رخ داد یک دستگاه پیکان وانت با 4 دانش آموز آموزشگاه پسرانه حاج مومن بردسکن به شدت برخورد کرد که متاسفانه براثر شدت جراحات وارده هر 4 دانش آموزان جان باختندبرای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 568517 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟