انهدام باند سارقان حرفه ای چابهار

به گزارش رکنا، فرمانده انتظامی شهرستان چابهار گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان چابهار، اعضای باند 3 نفره سارقان مغازه، با 4 فقره سرقت به دام افتادند.

حیدرعلی کیخای مقدم امروز اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت مغازه در سطح شهر چابهار، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با حضور در صحنه های سرقت و جمع آوری سرنخ های موجود، به فردی سابقه دار مظنون و او را به صورت نامحسوس تحت نظر گرفتند.

پاتک پلیس چابهار به مخفیگاه سارقان

کیخای مقدم تصریح کرد: تیم رسیدگی کننده پرونده با کنترل نامحسوس متهم و جمع آوری ادله و مستندات کافی و حصول اطمینان از سارق بودن این فرد، با هماهنگی قضائی او را در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه در منزلش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار بیان کرد: این مجرم سابقه دار پس از انتقال به پلیس آگاهی، در بازجوئی های اولیه منکر هرگونه جرمی شد اما در ادامه تحقیقات در مواجهه با ادله و مستندات پلیس، به 4 فقره سرقت مغازه با همدستی 2 تن از دوستان خود اعتراف کرد.

وی با اشاره به کشف بیش از 400 میلون ریال اموال مسروقه در مخفیگاه سارق عنوان کرد: در ادامه، طی عملیات هایی مجزا 2 همدست دیگر این سارق نیز دستگیر شدند.

سعادتی خاطرنشان کرد: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

این مقام انتظامی به کسبه و مغازه داران توصیه کرد: برای پیشگیری از سرقت های مغازه و ناکام گذاشتن سارقان ضمن نصب درب های ایمن ضد سرقت برای مغازه خود و استفاده از قفل های کتابی استاندارد، حتما نسبت به تجهیز محل کسب خود، به دوربین های مداربسته اقدام کنند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 567995 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟