به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ سید محمد رضا موسوی رئیس کلانتری 151 یافت آباد گفت: در پی دریافت گزارش های مردمی مبنی بر اینکه 3 راننده تریلر با همکاری یکدیگر به طور مستمر محموله های گازوئیل را در گاراژی در حوالی بلوار الغدیر منتقل و با دپو کردن آن به صورت قاچاق به مشتریانشان عرضه می کنند، بررسی موضوع در دستور کار تیم عملیات کلانتری یافت آباد قرار گرفت.

گازوییل قاچاق

وی با اشاره به اینکه در تحقیقات پلیسی مشخص شد که خبر صحت دارد، افزود: با شناسایی محل گاراژ مراقبت های ویژه پلیسی از محل آغاز تا اینکه عصر روز گذشته تیم عملیات کلانتری مشاهده کردند یک دستگاه خودرو تریلر تانکر دار مارک ولوو سفید رنگ از جاده خاکی وارد مسیر اصلی شده و با توجه سنگینی خودرو احتمال داشتن بار گازوئیل قاچاق قوت گرفت.

این مقام انتظامی افزود: ماموران در عملیات پلیسی خودرو تانکر را متوقف و به بررسی مدارک راننده آن پرداختند ، متهم که در ابتدا مدعی بود بار تانکر روغن سوخته است از ارائه مدارک عاجز ماند.

کلانتر محله یافت آباد ابراز داشت: در بررسی های بیشتر مشخص شد که محموله تانکر گازوئیل قاچاق و ظرفیت تانکر کاملاً پر است.

سرهنگ موسوی افزود: محموله 30 هزار لیتری گازوئیل توقیف و متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی گرفت.

سرهنگ موسوی در پایان با بیان اینکه دستگیری دو همدست متهم در دستور کار قرار دارد، بیان داشت: قاچاق به عنوان عامل تخریب اقتصاد داخلی همچنان مورد توجه پلیس بوده که در راه مبارزه با این عامل مخرب همچون گذشته از همکاری مردم استقبال خواهد کرد.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 567777 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟