دستگیری عامل تولید 5 هزار و 700 کیلو روغن غیر بهداشتی در تهران

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ "میر رضا بهرامی رییس کلانتری 172 عبدالعظیم گفت: در پی دریافت گزارش های مردمی، مبنی بر تهیه و تولید مواد غذایی غیر بهداشتی از جمله روغن سوخته در یک گاراژی در حاشیه کانال عباس آباد بررسی موضوع در دستور کارتیم عملیات این کلانتری قرار گرفت.

روغن سوخته به جای روغن بهداشتی

وی با اشاره به اینکه در تحقیقات پلیسی مشخص شد که خبر صحت دارد، گفت: در رصد های اطلاعاتی هویت مالک گاراژ شناسایی و به دست آمد متهم مستاجر گاراژ بوده و مدتی است که این محل را اجاره کرده و به تولید مواد غذایی غیر بهداشتی روغن سوخته می پردازد.
رئیس کلانتری 172 عبد العظیم بیان داشت: نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضائی منعکس شد و دستور دستگیری متهم و بازرسی از آن مکان اخذ شد.
این مقام انتظامی افزود: مراقبت های ویژه پلیسی از محل گاراژ ادامه داشت تا اینکه ظهر روز گذشته تیم عملیات کلانتری  همراه نماینده اداره بهداشت به گاراژ مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن جا یک دستگاه تصفیه روغن، 5 هزار و 700 کیلو روغن سوخته که در گالن های 20 لیتری بسته بندی شده و آماده برای عرضه به بازار بود و در شرایط کاملا غیر بهداشتی نگهداری می شد، کشف کردند.
سرهنگ بهرامی با بیان این که این متهم از ارائه مجوزهای قانونی برای تولید و توزیع مواد غذایی عاجز بود، گفت: کارگاه فاقد مجوز قانونی از اداره بهداشت است و در این رابطه مستاجر گاراژ دستگیر و کارگاه نیز پلمب شد.
این مقام انتظامی از شهروندان خواست: دایر کردن کارگاه های غیر مجاز و تهیه و توزیع کالاهای غیر بهداشتی با سلامت افراد جامعه در ارتباط می باشد و در صورت اطلاع از فعالیت این نوع کارگاه ها از طریق تماس تلفنی با مرکز فوریت های پلیسی 110، ماموران پلیس را در جریان قرار دهند.
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 567114 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟