دستگیری کلاهبردار میلیاردی پس از 3 سال در شاهرود

به گزارش رکنا ، فرمانده انتظامی استان گفت: با اقدام بهنگام مأموران پلیس شاهرود پرونده فرار سه‌ساله متهمی که ۲۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده و به ۵ سال حبس نیز محکوم شده بود بسته شد.

سردار عبدالله حسنی اظهار داشت: چند سال قبل ۵ نفر با تشکیل و راه‌اندازی یک شرکت فعالیت‌های اقتصادی خود را در شهرستان شاهرود آغاز می کنند.

وی افزود: یکی از این ۵ نفر پس از مدتی فعالیت با سوءاستفاده از اعتماد بقیه با شیوه و شگردهای خاصی ۲۰ میلیارد ریال از اموال سایر شرکاء را مورد کلاهبرداری قرار داده و متواری می شود.

فرار 3 ساله متهم

فرمانده انتظامی استان سمنان از فرار سه‌ساله متهم خبر داد و گفت: با تلاش‌ها و پیگیری‌های گسترده مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان شاهرود سرنخ‌هایی از تردد های مخفیانه متهم به شاهرود به دست آمد.

اقدام ضربتی پلیس

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: در آخرین تردد وی به شاهرود پس از هماهنگی‌های لازم عملیات دستگیری متهم آغاز شد و مأموران پلیس با اقدامی ضربتی وی را هنگامی‌که قصد ورود مخفیگاهش داشت دستگیر کردند.

به گفته سردار حسنی با دستگیری این کلاهبردار پرونده ۳ سال فرار وی که پیش از این به ۵ سال حبس نیز محکوم شده بود بسته شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 566742 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟