دستگیری سارق لوازم ماشین‌های صنعتی و راهداری در اصفهان

به گزارش رکنا، حسین ترکیان اظهار داشت: در پی وقوع سرقت از یک باب مغازه فروش وسایل و لوازم ماشین‌آلات صنعتی و راهداری و شکایت مال باخته، موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان افزود: با توجه به احتیاج مبرم رانندگان خودروهای سنگین به قطعات مربوطه، تحقیقات گسترده علمی و تخصصی در این زمینه صورت گرفته و در نهایت 2 نفر از خریداران اموال مسروقه شناسایی و طی یک اقدام ضربتی دستگیر شدند.

دستبند پلیس بر دستان سارق لوازم خودروهای صنعتی در اصفهان

وی با اشاره به کشف یک دستگاه پمپ هیدرولیک و گیربکس مسروقه از محل کار متهمان گفت: افراد مال‌خر در تحقیقات پلیس، سارقی که اقدام به فروش این اقلام به آن‌ها کرده بود را معرفی کردند که بلافاصله ماموران طی عملیاتی دیگر وی را نیز دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش ۸۰ درصد اموال به سرقت رفته از مغازه مذکور را کشف کردند.

ترکیان ارزش اموال مسروقه کشف شده را برابر اعلام کارشناسان مربوطه یک میلیارد ریال عنوان کرد و اظهار داشت: در این خصوص پرونده تشکیل و هر 3 متهم برای انجام اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 566470 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟