کلاهبردار میلیاردی فراری در شاهرود به دام پلیس افتاد

به گزارش رکنا، سردار عبدالله حسنی فرمانده انتظامی استان سمنان روز شنبه به رسانه‌ها اظهار داشت: با اقدام به هنگام ماموران پلیس شاهرود پرونده فرار سه‌ساله متهمی که ۲۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده و به پنج سال حبس نیز محکوم شده بود، بسته شد.

وی بیان کرد:چند سال قبل، پنج نفر با تشکیل و راه‌اندازی یک شرکت فعالیت‌های اقتصادی در شهرستان شاهرود آغاز کردند که یکی از این افراد پس از مدتی فعالیت با سوءاستفاده از اعتماد بقیه با شگردهای خاصی ۲۰ میلیارد ریال از اموال سایر شریکان را کلاهبرداری کرد و متواری شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان ادامه داد: با تلاش‌ها و پیگیری‌های گسترده ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شاهرود سرنخ‌هایی از ترددهای مخفیانه متهم به این شهرستان به دست آمد.

وی خاطرنشان کرد: در آخرین تردد متهم به شاهرود پس از هماهنگی‌های لازم عملیات دستگیری آغاز شد و ماموران پلیس با اقدامی ضربتی کلاهبردار متواری را هنگامی‌که قصد ورود به مخفیگاهش داشت، دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان سمنان یادآور شد: پرونده سه سال فرار این کلاهبردار میلیاردی با دستگیری‌اش بسته شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 566403 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟