دستگیری سارقان کابل برق در قائم شهر/ دستگیری سوداگر مرگ در محمودآباد

به گزارش رکنا، او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی و همکاری عوامل پاسگاه انتظامی بالاتجن ۲ متهم به سرقت شناسایی شدند.

سرهنگ خادمی گفت: ماموران در ادامه با هماهنگی قضائی در عملیاتی غافلگیرانه متهمان را حین سرقت با یک دستگاه خودرو سواری پراید دستگیر کردند.

او افزود: در بازرسی از این خودرو مقادیری اموال مسروقه کشف شد و متهمان در تحقیقات و بازجویی پلیس به ۱۵ فقره سرقت کابل برق اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر، گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی و سپس روانه زندان شدند.

کشف ۲ کیلوگرم تریاک در محمود آباد

سرهنگ محمود حسین زاده فرمانده انتظامی شهرستان محمود آباد، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت فردی در زمینه تهیه و توزیع موادمخدر در این شهرستان، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر این فرماندهی با هماهنگی قضائی و انجام اقدامات پلیسی موفق شدند، متهم به خرید و فروش موادمخدر را در حین فروش مواد مخدر دستگیر کنند.

سرهنگ حسین زاده گفت: در این عملیات ۲ کیلو ۷۷۰ گرم تریاک کشف شد و متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل شد.

کشف ۲۷ فقره سرقت در جویبار

سرهنگ غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی شهرستان جویبار، گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی و برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح، ماموران پلیس با هماهنگی قضائی و انجام اقدامات پلیسی، موفق به شناسایی و دستگیری ۱۱ سارق و مالخر اموال مسروقه شدند.

سرهنگ جعفری گفت: متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده در مجموع به ۲۷ فقره سرقت منزل، اموال و قطعات خودرو اعتراف کردند.

او افزود: در اجرای این عملیات، ۵۵ موتور سیکلت و ۱۶ خودرو به دلیل عدم رعایت قوانین رانندگی، نداشتن مدارک شناسایی، تخلفات حادثه ساز و مزاحمت برای مردم اعمال قانون و توقیف شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 566382 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟