کوهنورد 61  ساله گمشده در ارتفاعات اسدآباد به زندگی بازگشت

به گزارش رکنا، حمیدرضا اعتصام رییس جمعیت هلال‌احمر اسدآباد روز شنبه  گفت:  ساعت ۲۳ و ۴۰ دقیقه روز گذشته یک مورد مفقودی کوهنورد از طریق مرکز کنترل و هماهنگی عملیات‌‌های فوریتی جمعیت هلال احمر و همکاران این جمعیت در کنگاور به هلال احمر اسدآباد اطلاع رسانی شد.

وی اضافه کرد: طبق گزارش اولیه این تیم چهار نفره در ارتفاعات آلمابلاغ اسدآباد حضور یافته و یکی از آنها در طی مسیر از دیگر اعضای گروه جدا شده و مسیر را گم می کند.

رییس جمعیت هلال‌احمر اسدآباد اظهار داشت: تیم‌های هلال احمر ابتدا محل استقرار سه تن از اعضای این گروه را پیدا کرده سپس تجسس برای پیدا کردن فرد مفقود شده در کوه آغاز می‌شود.

نجات جان کوهنورد اسدآبادی

اعتصام ادامه داد: با توجه به اینکه فرد مفقود شده تلفن همراه داشت اقدام به ارائه موقعیت جغرافیایی بر اساس عوارض طبیعی مجاور خود کرده و تیم عملیاتی پایگاه امداد و نجات گردنه اسدآباد نیز با در نظر گرفتن این مولفه ها موقعیت مکانی کوهنورد ۶۱ ساله را پیدا کردند.

وی با بیان اینکه ساعت حوالی ۲ و ۳۰ دقیقه بامداد امروز عملیات به پایان رسید افزود: هیچگونه آسیبی به این کوهنورد وارد نشده بود و این مرد ۶۱ ساله به همراه دیگر اعضای تیم به منطقه ای امن منتقل شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 566263 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟