دستگیری 6 سارق پرده از راز 27 فقره سرقت برداشت/ در داراب رخ داد

به گزارش رکنا، سرهنگ" علیرضا نوشاد" در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت در این شهرستان و متواری شدن سارقان، موضوع شناسایی و دستگیری به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی با گشت زنی‌های نامحسوس و آشکار در سطح حوزه استحفاظی و بهره‌گیری از شیوه‌های پلیسی در 48 ساعت گذشته ، تعداد 6 نفر سارق را شناسایی و آنان را دستگیر کردند.

سرهنگ "نوشاد" با اشاره به اینکه در بازرسی از مخفیگاه مجرمان دستگیر شده، مقداری اموال مسروقه نیز کشف شد، تصریح کرد : این متهمان به اتهام سرقت از ساختمان های در حال ساخت، سیم و کابل برق و موتورسیکلت دستگیر که برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.

فرمانده انتظامی داراب با اشاره به کشف 27 فقره انواع سرقت از متهمان، افزود: با همکاری شهروندان کلیه اقدامات ماموران انتظامی در راستای برقراری امنیت پایدار در سطح شهرستان صورت می‌گیرد و مجرمان و مخلان نظم و امنیت بدانند فرزندان ملت در این فرماندهی از عزمی راسخ در مقابله با آنان برخوردارند و اجازه هنجارشکنی را به هیچ کس نخواهند داد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 565785 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟