سارقان اماکن خصوصی دماوند دستگیر شدند

به گزارش رکنا،  سرهنگ حسین فاضلی فرمانده انتظامی شهرستان دماوند اظهار کرد: در پی افزایش وقوع سرقت اماکن خصوصی به شیوه مشخص در حوزه روستای جابان، موضوع به طور ویژه در دستور کار عوامل انتظامی پاسگاه جابان این فرماندهی قرار گرفت.

این مقام مسئول انتظامی افزود: عوامل انتظامی پاسگاه با کسب خبر از منابع موثق از تردد مشکوک فردی در مناطق ویلایی روستای گرمابسرد مطلع شدند که بلافاصله با حضور به موقع فرمانده پاسگاه و دیگر عوامل انتظامی در دو عملیات جداگانه منسجم موفق به دستگیری سارق و همدست وی و کشف اموال سرقتی شدند.

وی ادامه داد: پس از انتقال متهمان به پاسگاه و انجام بازجوئی‌های فنی و شگرد‌های خاص پلیسی به عمل آمده متهمان به ۶ فقره سرقت اماکن خصوصی در سطح روستای گرمابسرد و حومه اعتراف کردند.

سرهنگ فاضلی بیان داشت: پس از تشکیل پرونده متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی و با صدور قرار مناسب روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان دماوند در خاتمه با بیان اینکه بدون مشارکت و همراهی شهروندان، حصول امنیت مطلوب مقدور نیست، افزود: مالکان از قرار دادن و سپردن اماکن خصوصی به افراد معتاد و بدون شناخت کافی قویاً خودداری و در این رابطه قبل از هر گونه اقدام هماهنگی لازم را با پلیس به عمل آورند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 565733 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟