اپتیما حامل تریاک به مقصد نرسید / توقیف در بوشهر

به گزارش رکنا، سرهنگ اسماعیلی با اعلام این خبر بیان کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با همکاری سایر یگان های انتظامی در یک عملیات شناسایی و تعقیب و مراقبت، موفق شدند یک نفر از قاچاقچیان موادمخدر را شناسایی و دستگیر کنند.

این مقام انتظامی اضافه کرد: با رصد اطلاعاتی چند روزه، یک دستگاه خودرو سواری اپتیما حامل موادمخدر شناسایی و در ورودی شهر دیلم پس از تعقیب و مراقبت در مسیر های خاکی اطراف ایست بازرسی شهیدموسوی توقیف شد.

کشف 40 کیلو در 2 کوله پشتی جاساز شده / در بوشهر به دام افتاد

وی با بیان اینکه در بازرسی صورت گرفته از خودرو مقدار ۴۰ کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک که در دو کوله پشتی جاساز شده بود کشف شد، عنوان کرد: در این راستا یک نفر دستگیر و در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.

سرهنگ اسماعیلی خاطرنشان کرد: این فرد مواد را از یکی شهرستان های جنوبی استان تهیه و قصد انتقال به استان خوزستان را داشت که خوشبختانه در تور اطلاعاتی پلیس قرار گرفت و به مقصد نرسید.

فرمانده انتظامی شهرستان دیلم در پایان افزود: پلیس به صورت شبانه روزی آماده دریافت اخبار و اطلاعات می باشند لذا از شهروندان خواهشند است در صورت مشاهده هر نوع مورد مشکوک مراتب سریعا به پلیس ۱۱۰ اعلام کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 565654 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟