10 سارق در تویسرکان دستگیر شدند / کشف 12  دستگاه وسیله نقلیه سرقتی

به گزارش رکنا،  فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان از دستگیری ۱۰ نفر سارق در ۷۲ ساعت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد معصومی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت در سطح شهرستان تویسرکان دستگیری سارقان با تشکیل تیم‌های عملیاتی در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه این اقدام در اجرای طرح مبارزه با سرقت صورت گرفت، افزود: مأموران کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها و پلیس آگاهی شهرستان تویسرکان ۱۰ سارق سابقه دار را در ۷۲ ساعت شناسایی و با هماهنگی قضائی آنها را دستگیر کردند که محل‌های سرقت بازسازی و مقداری از وسایل مسروقه نیز کشف شد.

سرهنگ معصومی با بیان اینکه سارقان هرکدام به صورت جداگانه دستگیر شدند و در زمینه سرقت منزل، مغازه، اماکن خصوصی، لوازم داخل خودرو، باغات کشاورزی و غیره مرتکب جرم شده‌اند، ادامه داد: سارقان، بومی و اهل شهرستان تویسرکان بودند و در بازجویی از آنها مشخص شد که قصد انجام سرقت‌های متعدد در شهرستان را داشتند

وی تصریح کرد: با دعوت از مالباختگان وسایل مکشوفه با احراز مالکیت به آنان تحویل داده شد و سارقان با تشکیل پرونده مقدماتی به دادسرای شهرستان معرفی شدند.

دستگیری ۵ سارق در ملایر

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از دستگیری ۵ سارق و کشف ۶ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد باقر سلگی افزود: طرح مقابله با سارقان با انجام کار اطلاعاتی و حضور هوشمندانه مأموران کلانتری ۱۱ شهرستان ملایر اجرا شد.

وی افزود: در اجرای این طرح ۲ سارق فروشگاه حین سرقت، یک سارق کارگاه با اعتراف به ۲ فقره سرقت، یک سارق لوازم داخل خودرو و یک سارق لوازم و اتصالات برق در یکی از تفرجگاه‌های شهر ملایر شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر با اشاره به اینکه هر ۵ سارق با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند، گفت: توفیق در پیشگیری از وقوع جرایم با همکاری مستمر و مؤثر شهروندان حاصل خواهد شد.

دستگیری باند سارقان قطعات داخل خودرو در همدان

فرمانده انتظامی شهرستان همدان از دستگیری ۳ سارق محتویات داخل خودرو و ۲ خریدار اموال مسروقه خبر داد.

سرهنگ جمشید باقری گفت: در راستای مبارزه با سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در سطح شهر همدان، شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار مأموران تجسس و واحدهای گشتی کلانتری‌ها قرار گرفت.

وی ادامه داد: در تحقیقات فنی و پلیسی مشخص شد، چند نفر با تشکیل باندی اقدام به سرقت می‌کنند که مأموران پس از شناسایی مخفیگاه آنها در عملیاتی منسجم، ۳ سارق را دستگیر کردند.

سرهنگ باقری اظهار داشت: متهمان پس از انتقال به مقر انتظامی در تحقیقات فنی و مواجهه با دلایل و مدارک به ۵ فقره سرقت داخل خودرو اعتراف کردند که با راهنمایی آنها، ۲ خریدار اموال مسروقه نیز دستگیر شدند.

وی افزود: مالباختگان نیز شناسایی و پس از اعلام شکایت آنها، پرونده تکمیل و سارقان تحویل مرجع قضائی شدند.

کشف ۱۲ دستگاه وسیله نقلیه سرقتی، در کبودرآهنگ

فرمانده انتظامی شهرستان کبودرآهنگ از کشف ۱۰ دستگاه موتورسیکلت و ۲ دستگاه خودرو سرقتی، توسط مأموران در ۲ روز گذشته خبر داد.

سرهنگ مجید گلی گفت: در راستای مبارزه جدی با سارقان حرفه‌ای و شناسایی و کشف سرقت‌های انجام شده در سطح شهرستان کبودرآهنگ، مأموران با بهره گیری از حداکثر توان و نیروی انسانی، طرح ضربتی مبارزه با سارقان موتورسیکلت را به مدت ۴۸ ساعت اجرا کردند.

وی افزود: در اجرای این طرح ضربتی با انجام کار اطلاعاتی، بهره گیری از شیوه‌های پلیسی و کنترل تخصصی و میدانی پارکینگ‌های موجود در شهرستان کبودرآهنگ، ۱۰ دستگاه موتورسیکلت و ۲ دستگاه خودرو سرقتی کشف و ۱۱ سارق حرفه‌ای موتورسیکلت نیز دستگیر شدند.

سرهنگ گلی تصریح کرد: خودروها و موتورسیکلت‌های سرقتی به علت عدم تجهیزات حفاظتی مناسب و همچنین عدم رعایت نکات ایمنی توسط مالکان، طعمه مناسبی برای سارقان بوده‌اند.

وی با بیان اینکه پلیس با برهم زنندگان امنیت و آسایش مردم قاطعانه برخورد می‌کند، خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 565638 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟