آتش سوزی در انبار وسایل ساختمان در حال احداث

به گزارش رکنا، ساعت ۰۹:۵۴ سه شنبه مورخ ۱۶ اردیبهشت۹۹ در پی تماس ساکنان محله دروس میدان قبا خیابان کاج با سامانه ۱۲۵، مبنی بر مشاهده دود زیاد از ساختمان در حال احداث، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران ایستگاه ۸۹ و خودروی تنفسی را به محل اعزام کرد.

رضا شقاقی افسرآماده منطقه۲ گفت:آتش سوزی در انبارطبقه منفی ۲ یک ساختمان ۹ طبقه در حال احداث، که محل نگهداری یونولیت، ایزوگام و وسایل ساختمانی بود اتفاق افتاده بود.

مهار آتش توسط آتش نشانان حرفه ای

شقاقی ادامه داد:آتش نشانان بلافاصه به دو تیم اطفا و نجات تقسیم شدند. تیم اطفا با رعایت کامل موارد ایمنی و با استفاده از دستگاه‌های تنفسی و لوله‌های آتش نشانی به کانون حریق رسیده و اقدام به مهار و اطفا آتش سوزی کرده و از سرایت و گسترش آتش به اطراف جلوگیری بعمل آورد و همزمان تیم دوم مبادرت به جستجوی طبقات کرده که موردی مبنی بر محبوسی و یا مصدومی مشاهده نشد.

وی بیان داشت:با توجه به اینکه دود زیادی ساختمان را فرا گرفته بود، آتش نشانان با استفاده فن‌های فشار مثبت و منفی دود حاصل از آتش سوزی را از داخل ساختمان خارج کرده و با ایمن سازی محل و دادن تذکرات لازم ایمنی به مالک و کارگران به کار خود خاتمه داده و به ایستگاه‌های مربوطه مراجعت کردند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 565162 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟