علت قطعی آب در زاهدان مشخص شد

به گزارش رکنا ، مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان سیستان و بلوچستان گفت: اجرای حفاری برای تداوم پروژه گازرسانی در میدان رستم زاهدان، باعث حادثه در شبکه آب‌رسانی و قطعی چند ساعته آب در این منطقه شد.

امروز ساکنان بولوارهای جام جم و خیابانهای مصطفی خمینی و امام خمینی (ره) و برخی دیگر از مناطق شهر زاهدان، در تماسهای مختلف، از قطعی و گاها افت فشار آب ابزار گلایه کرده و خواستار پیگیری و رفع این معضل شدند.

حادثه دیدن شبکه توسط پیمانکاران شرکت گاز عامل قطعی آب

میثم سلیمانی اظهار کرد: حادثه دیدن شبکه آبرسانی بر اثر اجرای حفاری توسط پیمانکاران شرکت گاز در میدان رستم زاهدان، عامل قطعی و افت فشار آب در شبکه آب رسانی آب شیرین بهداشتی طی چند ساعت شده بود.

تنش آبی بین ساکنان زاهدانی

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان افزود: براثر این حادثه مشترکان ساکن در خیابانهای جام جم، کریم آباد، باقری، مصطفی خمینی و امام خمینی(ره) دچار تنش آبی شده بودند.

وی تاکید کرد: پس از اطلاع رسانی به شرکت آب و فاضلاب استان، تیم های امداد ۱۲۲ در محل حادثه اعزام و پس از مدت کوتاهی این مشکل را رفع کردند و هم اکنون مشکل قطع و افت فشار آب در شبکه آبرسانی آب شیرین رفع شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 564942 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟