کشف کالا‌های پزشکی قاچاق در مرز‌های خراسان رضوی / بازداشت کفتار کرونایی

به گزارش رکنا،  سردار ماشالله جان نثار فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: در ایست و بازرسی‌های مداوم مرز‌های استان، مرزبانان این فرماندهی موفق به کشف چندین مورد کالای قاچاق پزشکی شدند.

او افزود: در پی بازرسی‌های انجام شده از ورود و خروج مسافرین در ایست و بازرسی ۱۷ شهریور هنگ مرزی تایباد، مرزبانان توانستند ۱۰۰ ثوب لباس پرستاری (گان)، ۱۵۰۰ عدد ماسک ساده، ۸۵۰ ماسک فیلتردار و ۸۵ عدد شیلد پرستاری (نقاب) قاچاق را که به صورت خیلی ماهرانه جاساز شده بود را کشف نمایند.

کشف اقلام پزشکی در خراسان رضوی

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی ادامه داد: همچنین مرزبانان در این ایست و بازرسی موفق شدند اقلامی از قبیل لباس، شامپو، مرغ، تخم مرغ، روغن، پنیر، رب و ... کشف نمایند، کارشناسان ارزش کالا‌های مکشوفه را ۹۱ میلیون و ۲۸۰ هزار ریال برآورد کرده‌اند.

جان نثار بیان کرد: در این برهه حساس که مردم عزیز در حال جنگ با ویروس کرونا هستند مرزبانان با تلاش در نقطه صفر مرزی با قاچاقچیان کالا بخصوص لوازم ضروری پزشکی به شدت برخورد کرده و همواره هوشیار و بیدار هستند.

پس از هماهنگی‌های انجام شده با مراجع قضایی اقلام مکشوفه بهداشتی تحویل نماینده بهداشت و درمان تایباد شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 564793 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟