کشف چک پول های تقلبی در کبودراهنگ

به گزارش رکنا، سرهنگ مجید گلی روز شنبه گفت: مأموران پاسگاه انتظامی ویان شهرستان کبودراهنگ حین گشت زنی در مسیرهای اصلی به یک دستگاه خودرو سواری پژو مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو ۶۸۴ قطعه تراول ۵۰ هزار تومانی تقلبی و چهار قطعه سکه تقلبی پارسیان کشف و پس از استعلام از سامانه پلیس مشخص شد، خودرو یاد شده دارای دستور قضائی توقیف است که پس از انتقال به پارکینگ، سه سرنشین آن تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کبودراهنگ به شهروندان توصیه کرد: هنگام دریافت اسکناس و چک پول دقت کنند تا در دام افراد سودجو گرفتار نشوند و موارد مشکوک را با سامانه ۱۱۰ در میان بگذارند.

کشف ۹ دستگاه استخراج ارز دیجیتال

فرمانده انتظامی بهار گفت: در اجرای طرح برخورد با کالای قاچاق و استفاده غیرمجاز از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال گفت: در پی کسب خبری مبنی بر استفاده غیرمجاز از تعدادی از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال در یک کارگاه تولیدی این شهرستان، بررسی موضوع در دستور کار مأموران انتظامی بهار قرار گرفت.

سرهنگ بزرگعلی نوری افزود: با تحقیقات پلیسی این کارخانه تولیدی شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در بازرسی از آن، ۹ دستگاه استخراج ارز دیجیتال کشف و ۲ متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار با اشاره به این که برابر نظر کارشناسان، ارزش دستگاه‌های مکشوفه، ۱۸۰ میلیون تومان برآورد شده است، مبارزه با قاچاق کالا و ارز و برخورد با جرایم اقتصادی را گامی مؤثر در حمایت از تولید و سرمایه‌گذاری داخلی عنوان کرد.

وی گفت: خرید و مصرف کالای قاچاق و هرگونه فعالیت اقتصادی غیرقانونی باعث اخلال در عرضه تولیدات داخلی، تعطیلی کارخانه‌ها و افزایش بیکاری می‌شود.

دستگیری سارق لوازم داخل خودرو در تویسرکان

فرمانده انتظامی تویسرکان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت لوازم داخل خودرو در این شهرستان، بررسی موضوع در دستور کار مأموران انتظامی تویسرکان قرار گرفت.

سرهنگ محمد معصومی افزود: با انجام تحقیقات گسترده و گشت‌های هدفمند در سطح شهر، سارق حین سرقت از یک دستگاه خودرو دستگیر و به کلانتری منتقل شد.

وی ادامه داد: متهم در تحقیقات و بازجوییی های فنی، به چهار فقره سرقت لوازم داخل خودرو اعتراف کرد که اموال مسروقه کشف و تحویل مالباختگان شد.

فرمانده انتظامی تویسرکان اظهار داشت: شهروندان خودروهای خود را به سیستم ایمنی مجهز کرده و از نگهداری اشیا، اموال قیمتی و وجه نقد در وسیله نقلیه خودداری کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 564358 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟