دستگیری سارقان زعفران در مشهد / شناسایی در پمپ بنزین

به گزارش رکنا، سرهنگ" جواد شفیع زاده"،‌ در تشریح این خبر گفت: فردی با در دست داشتن مرجوعه قضایی به پلیس آگاهی مراجعه و اظهار داشت دو فرد ناشناس اقدام به کلاهبرداری مقدار 4 کیلوگرم زعفران خشک به مبلغ 450 میلیون ریال کرده اند، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی افزود: کارآگاهان پایگاه سوم پلیس آگاهی با توجه به اظهارات مالباخته دریافتند که شاکی به قصد فروش مقدار 4 کیلوگرم زعفران خشک از طریق یک سایت واسطه گر با فردی ناشناس آشنا و به منظور بازدید و معامله قرار گذاشته که در نهایت دو تن با یک دستگاه خودرو پژو206 در محل قرار حاضر و پس از رویت زعفران ها به بهانه آوردن پول داخل خودرو شده و از محل متواری شده اند.

دستگیری 2 متهم به سرقت زعفران در مشهد

وی بیان داشت: کارآگاهان پلیس ‌با اسراف اطلاعاتی خودرو پژو206 متهمان را که سرقتی بود در یکی از پمپ های بنزین در سطح شهر مشهد شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی یک متهم نیز در این زمینه شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ شفیع زاده اظهار داشت: متهم دستگیرشده ‌در بازجویی های به عمل آمده به بزه انتسابی اعتراف و عنوان داشت که به همراه یکی از دوستانش از طریق یک سایت واسطه گر با شاکی آشنا شده و پس از قرار گزاشتن و جلب اعتمادش اقدام به سرقت زعفران های وی به ارزش 450 میلیون ریال کرده اند.

رئیس پلیس آگاهی استان خراسان رضوی در خاتمه با اعلام این که همدست این متهم نیز در عملیاتی ضربتی توسط پلیس دستگیر و هر دو متهم به مراجع قضائی معرفی شدند، به شهروندان توصیه کرد؛ معاملات با ارزش بالا را حتما در مراکز رسمی و مورد تایید انجام دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 563656 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟