انهدام باند سرقت اماکن خصوصی در رامسر

به گزارش رکنا، سرهنگ علی قیصری فرمانده انتظامی رامسر، گفت: به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی و جلب رضایت عمومی، طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در سطح شهرستان رامسر به اجرا در آمد.

دستگیری ۱۷ معتاد پرخطر در رامسر

او افزود: در اجرای این طرح که در نقاط آلوده و جرم خیز این شهرستان به اجرا درآمد، ۱۷ معتاد متجاهر دستگیر و به مراکز درمانی و ترک اعتیاد معرفی شدند.

سرهنگ قیصری از دستگیری ۷ عامل افیونی در این شهرستان نیز خبر داد و گفت: در بازرسی از مخفیگاه این متهمان در مجموع یک کیلو و ۳۵۰ گرم مواد مخدر از نوع حشیش و تریاک کشف شد.

انهدام باند ۴ نفره سرقت اماکن خصوصی در رامسر

سرهنگ علی قیصری فرمانده انتظامی شهرستان رامسر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل و اماکن خصوصی در شهرستان رامسر، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران کلانتری ۱۲ با همکاری کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با بررسی‌های همه ج انبه موفق به شناسایی یک باند ۴ نفره سرقت در این شهرستان شدند.

سرهنگ قیصری گفت: پس از هماهنگی با مرجع قضائی متهمان در عملیاتی ضربتی دستگیر شدند و در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۸ فقره سرقت از اماکن خصوصی، دولتی و ساختمان‌های نیمه کاره این شهرستان اعتراف کردند.

کشف ۳۹ فقره سرقت در جویبار

سرهنگ غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی شهرستان جویبار، گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی و برخورد با ناهنجاری ها، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح، ماموران پس از هماهنگی‌های قضائی، با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری ۲۳ سارق و مالخر اموال اموال مسروقه در این شهرستان شدند.

سرهنگ جعفری گفت: متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده در مجموع به ۳۹ فقره سرقت منزل، اموال و قطعات خودرو در این شهرستان اعتراف کردند.

او افزود: در ادامه اجرای این عملیات، ۳۸ موتور سیکلت و ۱۳ خودرو به دلیل عدم رعایت قانون و مقررات رانندگی، نداشتن مدارک شناسایی، تخلفات حادثه ساز و مزاحمت برای مردم متوقف شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 562899 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟