کشف 30  هزار لیتر سوخت قاچاق در رزن / دستگیری 11 سارق حرفه ای

به گزارش رکنا، سردار بخشعلی کامرانی صالح روز شنبه در تشریح این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر انبار مواد سوختی قاچاق در یکی از مناطق شهرستان رزن، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران انتظامی بخش سردرود این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با استفاده از شگردهای خاص پلیسی و انجام اقدامات اطلاعاتی، محل مورد نظر شناسایی و پس از کسب مجوز قضائی در بازرسی از آن، ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق و بدون مجوز که به منظور توزیع خارج از شبکه انبار شده بود، کشف و یک متهم در این خصوص تحویل مرجع قضائی شد.

دستگیری ۱۱ سارق در اسدآباد

فرمانده انتظامی اسدآباداظهار داشت: در پی تشدید اقدامات پیشگیرانه، اجرایی کردن راهکارهای قرارگاه مبارزه با سرقت و همچنین کنترل مجرمان، طرح مبارزه با سرقت در ۴۸ ساعت گذشته در این شهرستان اجرا شد.

سرهنگ افشین یاری افزود: در نتیجه اجرای این طرح با انجام اقدامات اطلاعاتی و شگردهای خاص پلیسی، ۱۱ سارق دستگیر و هفت فقره انواع سرقت شامل قطعات و محتویات داخل خودرو، موتورسیکلت، مغازه، منزل و اماکن خصوصی کشف شد.

وی با اشاره به این که متهمان به مرجع قضائی معرفی شدند، از شهروندان خواست برای پیشگیری از بروز سرقت بیشتر به توصیه های پلیسی توجه کنند.

کشف ۲ هزار ۷۰۰ قطعه مرغ قاچاق در بهار

فرمانده انتظامی بهار گفت: ماموران پاسگاه انتظامی آبرومند شهرستان بهار با پایش مسیرهای مواصلاتی و اجرای ایست و بازرسی مقطعی، به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را برای بازرسی متوقف کردند.

سرهنگ بزرگعلی نوری افزود: در بازرسی از این کامیون، ۲ هزار و ۷۰۰ قطعه مرغ قاچاق و بدون مجوز قانونی برای جابجایی کشف شد که ارزش این محموله برابر نظر کارشناسان ۸۰ میلیون تومان ارزیابی شده است.

وی با بیان اینکه یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد از شهروندان خواست: هرگونه موارد مشکوک به جابجایی قاچاق کالا و ارز را از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ گزارش کنند.

کشف دام قاچاق در کبودراهنگ

فرمانده انتظامی کبودراهنگ گفت: ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز این شهرستان حین کنترل خودروهای عبوری در محور گل تپه - کبودراهنگ به یک دستگاه کامیون که از استان های غربی به سمت مرکز کشور در حال حرکت بود، مشکوک و آن را متوقف کردند.

سرهنگ مجید گلی افزود: ماموران در بازرسی از این کامیون، ۷۰ رأس گوسفند قاچاق و بدون مجوز قانونی حمل را کشف کردند که در این راستا یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

وی با اشاره به این که برابر نظر کارشناسان ارزش احشام مکشوفه، ۲۱۰ میلیون تومان است از شهروندان خواست اخبار مربوط به تردد احشام را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ گزارش دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 562385 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟