به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ مهدی تاجیک رئیس پایگاه چهارم پلیس امنیت عمومی پایتخت گفت: با دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی در حوالی اتوبان قدیم "تهران – کرج" با راه اندازی کارگاهی در حال تولید اقلام بهداشتی غیر مجاز است و همچنین مقادیر فراوانی مواد ضدعفونی کننده در این مکان دپو و جمع آوری کرده ، بررسی موضوع در دستور تیمی از ماموران پایگاه چهارم پلیس امنیت عمومی پایتخت قرار گرفت.

این مقام انتظامی با بیان اینکه هویت مالک کارگاه و نشانی دقیق وی در تحقیقات پلیسی به دست آمد، افزود: با تایید صحت خبر روز گذشته ماموران با هماهنگی های قضائی به کارگاه مورد نظر اعزام و موفق شدند در یک عملیات پلیسی مالک آن را دستگیر کنند.

پلمپ انبار مواد ضدعفونی کننده غیرمجاز

وی با اشاره به اینکه مالک کارگاه عاجز از ارائه هر گونه مدارک و مجوزهای قانونی در خصوص تولید اقلام بهداشتی بود، گفت: در بازرسی از این کارگاه علاوه بر تجهیزات تولیدی، 70هزار لیتر مواد ضد عفونی کننده احتکار شده کشف شد.

رئیس پایگاه چهارم پلیس امنیت عمومی پایتخت در پایان با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اقلام کشف شده را 5 میلیارد ریال برآورد کرده اند، خاطر نشان کرد: کارگاه تولیدی با دستور قضائی پلمب و متهم به دادسرا معرفی شد.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 562357 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟