دستگیری سارق حرفه‌ای با 20 فقره سرقت در مراغه

به گزارش رکنا، سرهنگ رمضان اللهوردیان روز شنبه افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت از داخل خودروها، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی و یگان امداد این شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: در این راستا و با تلاش شبانه روزی و تحقیقات فنی ماموران یگان امداد، سرانجام سارق حرفه ای و سابقه دار شناسایی و با هماهنگی های لازم متهم دستگیر شد.

شناسایی سارقان حرفه ای در مراغه

وی اضافه کرد: در بازجویی های انجام شده، متهم با مشاهده اسناد و مدارک به دست آمده به ارتکاب ۲۰ فقره سرقت داخل خودرو اعتراف و از مخفیگاه وی مقادیر زیادی اقلام مسروقه به ارزش حدود ۵۰ میلیون تومان کشف شد.

وی با بیان اینکه اموال مسروقه بعد از شناسایی به مالباختگان تحویل شد افزود: متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

الهوردیان گفت: یکی از مهم ترین بسترهای بروز سرقت در این پرونده، بی توجهی صاحبان خودرو ها به توصیه های پلیس و عدم بکارگیری تجهیزات ایمن و بازدارنده از سرقت بوده است.

وی افزود:شهروندان به هشدارهای پلیسی در راستای پیشگیری از سرقت که از سوی کارشناسان انتظامی ارائه می شود توجه داشته باشند و خودرو و موتورسیکلت خود را در مکان مطمئن پارک کرده و در جهت پیشگیری از سرقت، خودرو خود را به تجهیزات ایمنی لازم از قبیل قفل مرکزی، دزدگیر، قفل پدال و قفل فرمان مجهز کنند تا امکان سرقت از سارقان سلب شود.

وی اضافه کرد: شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به پلیس ۱۱۰و تقدیر، انتقادات و پیشنهادات خود را به شماره تلفن ۱۹۷گزارش کنند.

شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 562287 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟