وزش شدید باد در همدان/ سامانه بارشی در راه است

به گزارش رکنا، محمدحسن باقری شکیب امروز  با بیان اینکه آسمان استان ابری و در برخی نقاط بارش‌های موقت و پراکنده پیش بینی می‌شود اظهار کرد: پدیده غالب امروز وزش بادهای نسبتا خواهد بود.

وی با اشاره از فردا شاهد آغاز سامانه بارشی در نقاط مختلف استان و بارش رگبار باران و رعد و برق خواهیم بود افزود: در روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته جاری از شدت بارش‌ها کاسته و دماهای کمینه کاهش می‌‌یابد.

آغاز بارش های شدید در همدان

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان تصریح کرد: در اواخر هفته بارش‌های رگباری همراه با رعد و برق در اکثر نقاط استان پیش‌بینی می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه روز گذشته در اغلب نقاط استان شاهد بارش‌های باران بودیم که بیشترین بارش در فامنین با ۲۴ میلیمتر ثبت شده است ادامه داد: در ایستگاه فرودگاه همدان ۱۸ میلیمتر باران در شب گذشته گزارش شده است.

باقری‌شکیب در پایان با تاکید بر اینکه تغییرات دمای همدان در ۲۴ ساعت گذشته بین ۱۵ تا ۷ درجه سانتیگراد گزارش شده است گفت: نهاوند با ۲۳ درجه سانتیگراد گرمترین ایستگاه استان و گل تپه با پنج درجه سانتیگراد خنک‌ترین ایستگاه استان گزارش شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 562117 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟