دستگیری سوداگر مرگ‌ در کاشان

به گزارش رکنا، فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از دستگیری سوداگر مرگ با ۱۹ کیلو و ۸۰۰ گرم ماده مخدر تریاک در کاشان خبر داد.

کشف محموله مخدر از یک سمند در کاشان

سرهنگ پاسدار علی قربانی با بیان اینکه مأموران نیروی انتظامی کاشان برای ارتقای امنیت اجتماعی شهروندان کاشانی شبانه روز در حال خدمت هستند، اظهار داشت: در همین راستا مأموران انتظامی کاشان طی کنترل خودروهای ورودی به شهر کاشان به یک خودرو سواری سمند مظنون شدند.

وی با اشاره به اینکه این خودرو به قصد شهر قم در حرکت بود، ابراز داشت: با توقف این خودرو و بازرسی از آن مأموران پلیس ۱۹ کیلو و ۸۰۰ گرم ماده مخدر تریاک را که به طرز ماهرانه ای در خودرو جاسازی شده بود را کشف و ضبط کردند.

دستگیری قاچاقچی مواد مخدر در کاشان

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان با اشاره به اینکه قاچاقچی دستگیر شده پس از تشکیل پرونده تحویل مقام قضائی شد، تصریح کرد: برخورد با سوداگران مرگ به طور ویژه در دستور کار این فرماندهی است و با هر اقدام مجرمانه به شدت برخورد می‌شود.

وی از دستگیری سارق حرفه ای لامپ‌های معابر عمومی در کاشان خبر داد و خاطرنشان کرد: در پی گزارش سرقت لامپ‌های معابر عمومی این موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران کلانتری ۱۱ غیاث الدین جمشید کاشانی قرار گرفت.

دستگیری سارق معتاد 27 ساله در کاشان

سرهنگ قربانی با بیان اینکه سرانجام فرد سارق بازداشت شد، یادآور شد: متهم فردی معتاد و ۲۷ ساله بود که در بازجویی‌های انجام شده به چهار فقره سرقت لامپ‌های معابر عمومی اعتراف کرد.

وی همچنین با اشاره به دستگیری سارق حرفه ای باطری خودرو در کاشان بیان داشت: این سارق حرفه ای ۳۴ ساله تاکنون به ۳۹ فقره سرقت باطری از خودروهای سطح شهر اعتراف کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان با بیان اینکه تحقیقات در این زمینه کماکان ادامه دارد، افزود: شهروندان باید با رعایت نکات ایمنی از خودرو و تجهیزات اتومبیل‌های خود در مقابل اقدامات مجرمانه سارقین محافظت کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 562042 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟