پلیس اصفهان شگرد 2 سارق خودرو را لو داد

به گزارش رکنا، رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از دستگیری 2 سارق خودرو در اصفهان به شیوه پنچر کردن خودرو یا ایجاد تصادفات ساختگی در اصفهان خبر داد.

دستگیری 2 سارق خودرو در اصفهان

 سرهنگ حسین ترکیان گفت: 2 سارق که با شناسایی مشتریان بانک ها که وجوه نقد بهمراه داشتند با شیوه پنچر کردن خودروی آنها یا ایجاد تصادفات ساختگی مرتکب چندین فقره سرقت شده بودند توسط نیروی انتظامی شناسایی و دستگیرشدند.

وی افزود: سارقین مشتریان بانک ها که وجوه نقد قابل توجهی بهمراه دارند را شناسایی و با شیوه هایی مانند پنچر کردن خودروی آنها یا ایجاد تصادفات ساختگی و زورگیری ، پول آنها را سرقت می کنند.

سرقت به شیوه پنچر کردن خودروها / پلیس اصفهان فاش کرد

این مقام انتظامی بیان داشت: با توجه به حساسیت پرونده شناسایی سارق ان به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت و پس از چندین روز کار تخصصی و شبانه روزی سرانجام 2 سارق شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ ترکیان اظهار داشت: افراد دستگیر شده که غیر بومی بودند به چندین فقره سرقت وجوه نقد مشتریان بانک ها در شهر اصفهان اعتراف و تحویل مراجع قضائی شدند.

رئیس پلیس آگاهی اصفهان به مشتریان بانک ها هشدار داد، حتی الامکان از حمل وجوه نقد خودداری کنید، در صورتی که قصد حمل و جابجایی وجوه نقد زیادی را دارید توصیه های پلیس را رعایت و اگر موضوع مشکوکی را مشاهده کردید حتما با پلیس تماس بگیرید و مشخصات ظاهری افراد مشکوک و پلاک خودروی آنها را اعلام کنید ، از درگیری با اینگونه افراد و مقاومت در مقابل آنها اکیدا خودداری کنید. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 561936 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟