به گزارش گروه حوادث رکنا، سردار علی ذوالقدری رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت گفت: در رصد های اطلاعاتی تیم های عملیاتی پلیس امنیت عمومی پایتخت موفق شدند، 2 کارگاه تولید و ساخت غیر مجاز اقلام بهداشتی و احتکار لوازم بهداشتی را در حوالی خیابان "زمزم" شناسایی کنند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: با بررسی موضوع مشخص شد که کارگاه تولیدی فاقد مجوز بوده و بدون رعایت اصول بهداشتی و مجوزهای لازم در حال ساخت و تولید ماسک است.

پلمپ 2 کارگاه دپو محصولات سلامت محور

وی با بیان اینکه متصدی کارگاه دیگر تعدادی گان های پزشکی را در محل کارگاه دپو کرده بود، تصریح کرد: با تکمیل تحقیقات پلیسی از هر 2 کارگاه، نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت و دستور بازرسی از کارگاه ها و دستگیری متصدیان هر 2 کارگاه اخذ شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی اضافه کرد: روز دوم اردیبهشت ماه جاری ماموران پلیس امنیت عمومی در 2 عملیات جداگانه به نشانی کارگاه ها اعزام و موفق شدند در بازرسی از این کارگاه ها، 17هزار ماسک ساده و فیلتردار، 900 عدد لباس گان احتکار شده و 8 هزار لوازم تولید و ساخت ماسک کشف کنند.

رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت در پایان با بیان این که در این رابطه 2 متصدی کارگاه ها دستگیر شدند، گفت: کارشناسان ارزش ریالی اقلام کشف شده را 2 میلیارد ریال برآورد کرده اند.

وی خاطر نشان کرد: هر 2 کارگاه با دستور قضائی پلمب و هر 2 متهم پس از تحقیقات تکمیلی به دادسرا معرفی شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 561916 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟