پلمب کارگاه غیرمجاز تولید ماسک در قرچک

به گزارش رکنا ، سرهنگ علی موسی پور فرمانده انتظامی شهرستان قرچک ظهر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت فردی در زمینه تهیه و توزیع ماسک سه لایه و فیلتردار با فروش اینترنتی در فضا مجازی با توجه به حساسیت موضوع و سلامت جان شهروندان بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس فتا این شهرستان قرار گرفت.

فروش ماسک به چه قیمتی؟

وی افزود: در بررسی‌ها فردی با خرید ماسک‌ها از یک کارگاه تولیدی با قیمت نازل، اقدام به فروش آن به قیمت چند برابر در فضای مجازی می‌کرد که پس از هماهنگی با مقام قضائی و احضار آن فرد و اخذ اعترافات لازم، مأموران با هدایت متهم به محل تولید غیرمجاز ماسک را کشف کردند.

ماسک ها غیر بهداشتی بود

فرمانده انتظامی شهرستان قرچک خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی با نماینده شبکه بهداشت و درمان شهرستان و بررسی‌های بیشتر از کارگاه تولید ماسک مشخص شد علاوه بر اینکه این واحد تولیدی فاقد مجوزهای قانونی بوده و تولید ماسک نیز کاملاً غیربهداشتی است.

موسی پور اشاره کرد: مأموران در بازرسی از این کارگاه تولیدی بیش از ۳۵۰۰ ماسک فیلتر دار و ۷ هزار ماسک سه لایه غیراستاندارد کشف و این کارگاه پلمب شد.

توصیه های دوران کرونا به مردم

وی در پایان از شهروندان خواست در شرایط کنونی بیماری کرونا تحت هیچ شرایطی، این‌گونه اقلام بهداشتی را از مراکز فاقد مجوز تهیه نکنند و هرگونه تخلف را با شماره تماس ۱۱۰ در میان بگذارند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 561422 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟