دستگیری 2 سارق خانه همدانی ها

به گزارش رکنا، سرهنگ "جمشید باقری"، در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در حوزه کلانتری 11 شهرستان همدان، شناسایی و دستگیری سارق و یا سارقان در دستور کار انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری 11 با اقدامات اطلاعاتی و بکارگیری شگردهای پلیسی حین گشت‌زنی یک دستگاه پراید سبز رنگ را مشاهده کردند که یک نفر در کنار منازل مشغول زنگ‌زدن درب‌ها و آیفون بوده و نفر بعدی (راننده) خودرو پشت فرمان است که با هوشیاری توانستند آن‌ها را دستگیر و به مقر انتظامی انتقال دهند.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان اظهارکرد: متهمان در تحقیقات و بازجویی‌های فنی و تخصصی، به بزه انتسابی و چند فقره سرقت منزل و محتویات خودروهای پارک شده شهروندان در حاشیه خیابان‌ها و کوچه‌های خلوت اعتراف کردند.

سرهنگ باقری بیان داشت: در بازرسی از خودروی سارقان، یک دستگاه فلزیاب با تجهیزات کامل، یک تیغه چاقو، 17 عدد انواع کلید، تعدادی لوازم و ادوات سرقت و 4 دستگاه گوشی همراه کشف شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با تلاش ماموران تجسس کلانتری11 تمامی مالباختگان شناسایی و به کلانتری دعوت شدند و متهمان با دستور قضائی تحویل پلیس آگاهی استان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان در پایان گفت: پلیس به صورت شبانه‌روزی و با تلاش مضاعف و هوشمندانه با مجرمان وسارقان برخورد خواهد کرد و از مردم در خواست می‌شود هر گونه موارد مشکوک را به پلیس 110اطلاع دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 561068 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟