دستگیری سارق حرفه ای مغازه داران مراغه ای

به گزارش رکنا، سرهنگ رمضان اللهوردیان روز دوشنبه افزود: ‌در پی اعلام گزارش هایی مبنی بر وقوع سرقت از مغازه ها و واحدهای صنفی در شهرستان، بررسی تخصصی موضوع در دستور کار عملیاتی کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: با تلاش شبانه روزی و انجام تحقیقات فنی ماموران پلیس آگاهی، سارق حرفه ای و سابقه دار در این زمینه شناسایی و با انجام هماهنگی های لازم، متهم دستگیر شد.

اللهوردیان اضافه کرد: در بازجویی های انجام شده، متهم با مشاهده اسناد و مدارک به دست آمده از سوی کارآگاهان پلیس به ارتکاب سه فقره سرقت از مغازه در مراغه اعتراف و از مخفیگاه وی اقلام مسروقه قابل توجهی به ارزش حدود ۵۰۰ میلیون ریال کشف شد.

وی گفت: اموال مسروقه بعد از شناسایی به مالباختگان تحویل و متهم با تشکیل پرونده برای برخورد قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

وی افزود: بی توجهی صاحبان مغازه ها به توصیه های پلیس و عدم بکارگیری از تجهیزات ایمن و بازدارنده از مهم ترین عوامل زمینه ساز برای وقوع سرقت در واحدهای صنفی بوده است.

وی با تاکید بر ضرورت به کارگیری تجهیزات ایمنی لازم در پیشگیری از سرقت گفت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را به سامانه ۱۱۰ پلیس اطلاع دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 560986 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟