دستگیری سارق حرفه‌ای و کشف 51 فقره سرقت در خرم‌آباد

به گزارش رکنا،  سردار "حاجی محمد مهدیان نسب" در تشریح این خبر بیان داشت: در پی وقوع سرقت‌های متعدد قطعات و محتویات خودرو در سطح شهر خرم‌آباد، پس از تشکیل یک تیم تخصصی به منظور رصد دقیق و شناسایی سارق و یا سارقان احتمالی مراتب به‌صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت.

وی اظهار داشت: پس از چند شبانه‌روز کار اطلاعاتی، مأموران کلانتری 15 ولیعصر (عج) موفق به شناسایی سارق و محل اختفاء وی شدند که پس از هماهنگی با مقام قضایی در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه وی را در محل اختفاء خود به همراه تعدادی وسایل مسروقه و یک قبضه سلاح کمری دستگیر کردند.

سردار مهدیان نسب در ادامه افزود: طی استعلام به عمل آمده فرد سارق دارای سوابق متعدد کیفری و تحت تعقیب مراجع قضایی و همچنین دارای اعتیاد به مواد مخدر صنعتی بوده که در بازجویی‌های فنی سارق به 51 فقره انواع سرقت قطعات و محتویات خودرو اعتراف، کلیه مالباختگان شناسایی و جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی لرستان در ادامه ضمن هشدار به کلیه افراد خاطی و مجرم با تعاملات خوبی که بین پلیس و دستگاه قضایی وجود دارد برخوردی قاطع و سخت با مجرمان خواهیم داشت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 560945 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟