توقیف زانتیا با محموله افیونی در خراسان جنوبی

به گزارش رکنا، فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی گفت: ماموران یگان تکاوری ۱۰۲ امام حسین (ع) در خراسان جنوبی خودرو زانتیا را با سرعت بالا و ۱۸۷ کیلوگرم تریاک توقیف کردند.

سردار مجید شجاع روز یکشنبه اظهار داشت: ماموران یگان تکاوری ۱۰۲ امام حسین (ع) "دیهوک" با دریافت خبری مبنی بر حمل و قاچاق مواد مخدر، موضوع را بررسی و محورهای مواصلاتی را کنترل کردند.

وی افزود: ماموران هنگام کنترل خودروهای عبوری در جاده دیهوک - بشرویه یک سواری زانتیا را که با سرعت در حال تردد بود، مشاهده کردند و به راننده خودرو دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: راننده زانتیا با مشاهده ماموران بر سرعت خودرو افزود و متواری شد که خودرو توسط ماموران تعقیب و پس از ورود به محور امامزاده علی با هوشیاری پلیس توقیف و راننده آن دستگیر شد.

وی تصریح کرد: ماموران در بازرسی از خودرو ۱۸۷ کیلوگرم تریاک را کشف کردند و متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده به دادسرا اعزام و روانه زندان شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان هم از کشف ۳۵ کیلوگرم شیشه در شهرستان قاینات خبر داد.

سرهنگ سعید دادگر گفت: ماموران ایست و بازرسی شهید غلامی شهرستان قاینات هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه اتوبوس اسکانیا مشکوک شدند و خودرو را به لاین بازرسی هدایت کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از خودرو ۴۷۰ لیتر محلول شیشه را که از مرزهای شرقی کشور وارد و به طرز ماهرانه در خودرو جاساز شده بود، کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: در این رابطه یک نفر متهم دستگیر و محلول کشف شده پس از ارسال به آزمایشگاه حاوی ۳۵ کیلو و ۴۹۲ گرم شیشه تشخیص داده شد که متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی و روانه زندان شد.

وی بیان کرد: اقدامات مقابله‌ای با پدیده شوم مواد مخدر همه جانبه بوده و رصد و پیگیری تحرکات باندها و شبکه‌های توزیع کننده مواد مخدر در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 560648 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟