آمار کشفیات مواد مخدر کردستان در ماه جاری

به گزارش رکنا ، فرامرز شاکری رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کردستان پیش از ظهر امروز در مصاحبه با خبرنگاران گفت: با یک کار اطلاعاتی هدفمند پلیس یکی از قاچاقچیان سابقه‌دار مواد مخدر استان را شناسایی کردیم که دیروز در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کردستان اذعان داشت: در بازدید از خودرو این شخص بالغ بر ۳۵ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر کردستان خاطرنشان کرد: ۲۵۲ کیلوگرم این کشفیات تریاک بوده، ۴۰ کیلوگرم حشیش و مابقی نیز مخدر‌های دیگر بوده است.

شاکری در ادامه از دستگیری، ۱۶۵ نفر متهم مرتبط به مواد مخدر، دستگیری ۱۲ قاچاقچی مواد مخدر و توقیف ۱۳ دستگاه خودرو حامل مواد مخدر خبر داد.

او اذعان داشت: یکی از اولویت‌های پلیس در سال جاری، تشدید اقدامات مقابله‌ای، شناسایی و دستگیری عناصر اصلی تهیه و توزیع و برخورد جدی با آنهاست.

شاکری، پاکسازی مناطق آلوده، جمع‌آوری و ساماندهی معتادین متجاهر و پاکسازی محیط‌های آموزشی و دانشگاهی و کنترل محور‌های مواصلاتی با استان‌های همجوار را از برنامه‌های اولویت‌دار پلیس مبارزه با مواد مخدر در کردستان ذکر کرد.

او از همکاری مردم با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و مشارکت آنان در مبارزه با مواد مخدر قدردانی کرد و گفت: مردم می‌توانند با شماره تلفن سه رقمی ۱۲۸ پلیس مبارزه با مواد مخدر، موضوعات را به ما اطلاع دهند.

شاکری تاکید کرد: کسانی که بخواهند امنیت روانی جامعه را به خطر بیندازند به جد با آن‌ها برخورد خواهیم کرد و هیچگونه مماشاتی با آن‌ها نخواهیم داشت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 560424 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟