تخریب  ساخت وسازهای غیرمجاز در دماوند

به گزارش رکنا ، فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: در راستای حفظ کاربری اراضی کشاورزی و با حکم قضائی ۳۱۳ فقره ساخت و ساز غیر مجاز در روستای های حاشیه شهرستان دماوند به ارزش ۳۸۰ میلیارد ریال تخریب شد.

سردار "کیومرث عزیزی" اظهار داشت: در راستای اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون اساسی با حضور دادستان و کارکنان امور اراضی جهاد کشاورزی شهرستان دماوند و با پوشش انتظامی پلیس ، احکام قضائی تخریب ساخت و سازهای غیر مجاز در اراضی کشاورزی روستاهای "آیینه ورزان ، اوچونک و جابان" این شهرستان به اجرا در آمد.

وی ادامه داد: با اجرای این احکام قضائی در روستای آیینه ورزان۱۶ فقره بنا و اسکلت با سطح آزاد سازی ۴۶۴۰ متر مربع، در منطقه جابان ۲۷۹ فقره دیوار کشی با سطح آزاد سازی ۷۲۷ هزار و ۴۰۹ متر مربع و روستای اوچونک ۱۸ فقره دیوار کشی با سطح آزاد سازی ۵۸۵۰ متر مربع برابر نظر کارشناسان با ارزش معادل ۳۸۰ میلیارد ریال تخریب شد.

سردار عزیزی افزود: اجرای این طرح ها که با حضور و نظارت مقتدرانه پلیس و با دستور دادستان شهرستان دماوند صورت گرفت، ادامه دار خواهد بود و محدود به زمان خاصی نیست.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران در پایان با بیان اینکه پلیس در برخورد با قانون شکنی در ساخت و سازهای غیر مجاز هیچ گونه چشم پوشی و اغماضی نخواهد داشت از شهروندان تقاضا کرد هنگام خرید املاک و اراضی جهت بهره برداری از طریق ادارات مرتبط و دیگر مراحل قانونی از کاربری آن مطلع و تحت هیچ شرایطی فریب افراد دلال و فروشندگان املاک را نخورند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 560415 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟